Mår inge vidare....

2010-02-22 / 16:41:23
Just nu mår jag verkligen inge vidare. Tankarna flyger omkring i huvudet som irriterande surrande myggor som vill äta upp dig en varm sommarkväll.....

Jag har ingen matlust, kan inte tänka klart, koncentrationen är helt bortblåst...

Trots det har jag faktiskt lyckats skicka in en uppgift till skolan idag.. duktigt. Men det känns som att jag har glömt massa viktiga saker eftersom mina hjärnceller inte fungerar som dom ska... =/

Jag älskar dig!

Sitter nu i telefonkö med Försäkringskassan.. som vanligt kan dom aldrig göra nånting rätt. O alltid när dom ska försöka så tar det hundra år innan saker o ting blir rätt... Sen är det ju ett plus att man alltid hamnar på plats 299 i kön.... I like this !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: