Lugn och ro - CHECK !

2010-02-18 / 14:44:04
Jag känner hur lugnet sprider sig i lägenheten nu... Underbart !

Tvätten är i maskinen, diskmaskinen är på, Leon sover... Allt är som det ska vara ! ;D

Nu ska jag strax göra mig i ordning, brygga lite kaffe. Jonnys mamma kommer hit om en stund o ska passa Leon medan jag beger mig mot Lidingö för att träffa min kontaktperson !

Jag har precis insett en grej - Tradera är oerhört beroendeframkallande !!! Man kan ju hitta precis VAD SOM HELST inne på den sidan.. Mycket bra saker, men shit vad mycket skit det finns ! Jag såg nån som sålde gamla vykort o sen var det nån annan som sålde rabattkuponger, ni vet såna där man kan hämta i affären, GRATIS? Typ "köp 3 såna här o få 3 kr rabatt".. haha seriöst ? Vissa människor är bra puckade...

Imorgon ska jag träffa mina favorittjejer ! ;D Det var längesedan vi alla träffades tillsammans så det ska bli jättekul ! :D Vi alla är ju morsor också så det kanske blir till att ta en latte någonstans, eller baka bullar ? Haha :P

Nej, sminket o kaffebryggaren kallar ! Hejhej!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: