HOST HOST HOST !!!!

2010-02-02 / 15:14:09
UUUUSCHHH !!!!
Jag har hostat sönder mina lungor och typ knarkat sönder mig själv på te, alvedon, halstabletter, bisolvon m.m.m.m... !!!
JAG VILL INTE VARA SJUK !!!!
Jag har inte TID att vara sjuk...
Borde vila... men kan inte. Måste plugga o ta hand om Leon...
Suuuck...

Imorgon har jag min första introduktionsdag på dagtid också. Och ska fara iväg själv på en ledsagning.. Jag hoppas verkligen och ber till GUD att den här dagen hemma gör underverk ! Orkar verkligen inte försöka gå till jobbet o ge 100% när jag känner mig som en rutten sill o knappt orkar busa med Leon... =/

Allt gick iaf bra igår. Jag hostade faktiskt en del hos min kontaktperson... men fick inga kommentarer som typ " UT UR MITT HUS ".. haha.. så det var väl positivt.. :)

Ska träffa henne igen om två veckor. Då ska vi tydligen till någon affär som heter Grosso o ligger på Karlaplan. Typ en lågprisbutik där dom har massa grejjer.. ska bli skitspännande.. aldrig vart där eller ens hört talas om den affären.. O jag som älskar lågprisbutiker!! Det är riktigt farligt.. för oftast blir notan dyr ändå för man handlar så mkt för att det är billigt... ;D hehe.. men vi får se !

http://www.grosso.se
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: