Haircut !

2010-02-10 / 11:57:04
Som ni kanske kan lista ut... så fick dom där skorna vandra med mig ända hem från skoaffären !
I just couldn't help myself......

I Söndags var vi hos min syster o hälsade på :)
Käkade middag med dom, hemmagjord lasagne (mmmm...) jaa jag har ju tidigare skrivit hur obsessed jag är av pasta ! ;D o sedan fick vi även fläskfile med potatisgratäng...! Men jag gillade lasagnen bäst faktiskt... Konstigt va?

Min syster passade även på att klippa mitt hår... det behövdes verkligen. Har inte klippt mig sedan början av förra sommaren... så mitt hår var en aaaning slitet om man säger så. Nu är det kortare men mycket fräschare... (buu-huu)...... det skär i hjärtat på mig asså... men det växer ju ut igen....!!! (Om hundra år....)

Jag lackade mina naglar i förrgår i rött, o nu tänkte jag faktiskt plåga mig själv genom att färga håret. Nej det blir inte svart.. nej inte rosa heller. Även fast det kanske hade vart ganska häftigt.. o svart skulle passa till mina knallröda naglar.. men njaa.. jag har ingen lust att se ut som en rockstrumpa.. det är liksom inte riktigt min grej.
När jag är klar ska jag även lägga inpackning i håret! :D Bild kommer sen när jag är klar !

Dagis-besöket gick iaf jättebra! Hon vi träffade där som visade oss runt (som även var chef för dagis) tyckte att Leon var jättegullig! O hon sa att han verkade så social och framåt. Hon frågade om han haft barnvakt mycket och jag sa att det har han eftersom vi behövt jobba.. Hon sa att det märks direkt att han har träffat många, eftersom han är så social av sig :) hihi. Hon trodde inskolningen skulle gå jättebra! Så nu väntar jag bara på ett samtal från henne om när inskolningen ska börja...

USCH.
Samtidigt som jag vet att jag måste sätta honom på dagis nu eftersom jag fått en fast tjänst och ska börja jobba 70%, så känns det verkligen SKIT! Man undrar vart tiden har tagit vägen? Jag vill ju egentligen inte sätta in honom på dagis.... inte ÄN iaf... =/

Men vad ska man göra ? Måste ju jobba...... :(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: