Ett nyttigt handlande !

2010-02-26 / 18:00:02
Idag har jag, Carro, Leon o Lucas varit på Willys o storhandlat. O kan ni tänka er, maten gick bara på 1200:-.. o då handlade jag MYCKET ! Men.. såhär ligger det till.. Jag har bestämt att det ska bli nyttigare mat här hemma (inte för att jag brukar laga speciellt fet mat annars, men..) Så jag har handlat upp hela grönsaksavdelningen känns det som.. O massa nyttiga saker som fisk, kyckling, avocado m.m.
Så idag ser middagsförslaget ut såhär:

Först: Sallad med gurka, tomat, paprika, färska champinjoner, vinäger o lite vitlöksdressing.
Sen: Fullkornspasta med pesto, majs, paprika, ägg o räkor :)

Även fast jag lagar nyttig o bra mat här hemma skulle Anna Skipper verkligen hata mig.. För jag äter nämligen inte linser, bönor o ärtor. Jag hatar det! Hon skulle aldrig kunna få mig att äta typ sjögräs o dricka linfröolja.. O definitivt inte få mig att äta örter till frukost. Jag undrar om hon faktiskt petar i sig skiten själv som hon säger åt andra att göra? Haha.. Jag menar.. SÅ smal är hon inte själv faktiskt..

Idag ska Leon få vara hos min syster över natten. För jag jobbar imorgon, o Jonny har jouren. O efter jag har hämtat honom imorgon tänkte vi glida ner allihopa till Carro o Orre o våldgästa dom igen :D Dom tycker säkert alltid det är lika trevligt när vi stormar in som en parad genom deras dörr.. ;) Emelie är på besök o hon har även fyllt år.. Hela 20 år.. Det kan man inte tänka sig! Haha.. Så vi ska gratta henne. Schtek, Bah-buun, Mäkipiha, Glidarn m.m dvs ELLEN, kommer också! Det blir med andra ord en väldigt spännande kväll imorgon... haha..
Längtar!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Kan faktiskt avslöja att när anna skipper var på någon resturang någonstans och fick in maten så sa hon glatt "kan jag få extra sås" mohahhahahah så nyttig är hon verkligen inte!

Kommenterat - 2010-02-26 / 19:14:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: