Dagen efter...

2010-02-28 / 22:54:38
är ALLTID lika förjävlig ! Man ställer sig frågan : VARFÖR ? Varför jag ? Vad har jag gjort för att må såhär dåligt ?

Samtidigt så vet jag ju faktiskt vad jag har gjort . Och allt vin jag drack igår e nog en stor bidragande orsak till att jag mår dåligt idag... Eller vad tror ni ?

Idag har det inte hänt någonting, i princip. Det har varit hur lugnt som helst o det har faktiskt varit jätteskönt! Ni som känner mig vet ju att jag hatar att sitta stilla o inte göra någonting.. men idag har det faktiskt gått bra! Säkert är min baksmälla också en bidragande orsak till varför jag har varit aningen lat idag... haha.. men vi hade kul igår ! :)


Drack vin, snackade skit, spelade charader o sjöng Singstar! Fick även veta en surprise - Men det får ni veta mer om senare... det är inte rätt läge för mig att avslöja något ännu... inte än på några veckor ;)

O nu kommer min älskade bil att bli såld på Tisdag!
Massa människor har ringt o mailat, vissa med skambud som bara är dumma idioter som tror jag tänker ge bort min älskling gratis.. men andra som faktiskt är seriösa och vill köpa den. Vi hade två köpare här igår som kollade på bilen o provkörde den (det är även dom som ska köpa den på Tisdag).
Jag kände hur mitt hjärta gick i två delar när jag såg tjejen som ska ha bilen körde iväg med den. Ärligt, det rann faktiskt tårar... låter så jävla töntigt men jag har ju haft bilen sen den va ny (fick den när jag fick mitt körkort), o alltid tagit hand om henne - det har varit hon o jag typ! Så lite ledsen e jag faktiskt .. :( men 52000 kr rikare! Eller inte riktigt kanske - det är ju lite leasing betalning kvar på den att fixa..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det sängen!

Imorgon ska jag o Leon till dagis - inskolningen börjar... usch det känns också i hjärtat.
Vill inte - men jag måste..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: