Chicken-mama... :D

2010-02-25 / 18:26:10
Jag känner mig riktigt duktig faktiskt... måste jag säga :P
Idag har jag o Carro varit ute o promenerat med barnvagnarna,
Leon har sett söta tjejer som han har knallat efter, trampat på snöbollar på marken osv.
Det är tamejsatan ett riktigt träningspass att dra barnvagnar i snön i uppförbackar kan jag säga!
Och nej, Leon är inte lätt som en fjäder längre märker jag...
Nu håller jag på att göra middag!
Marinerad örtkyckling med kokosmjölk o kryddor ligger o jäser i ugnen just nu... mmm
Sedan har jag gjort egen klyftpotatis med grönsaker!
Det ni :)
Vad har jag gjort mer..
Jo, pluggat.. som vanligt! Mina ögon känns lite grann som två pårökta haschpipor just nu... så mycket har jag faktiskt läst ! Så nu tänker jag skippa boken ett tag....
Skickar kanske in en uppgift senare.. om min kropp o mina fingrar fortfarande är vid liv då vill säga..
Nej nu ska jag väcka Leon o ge honom middag!
Tjingeling!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: