Vem vet bäst !

2010-04-29 / 21:19:35
Det var som jag misstänkte, Leon har fått öroninflammation. På ena örat. Ingen akut öroninflammation men ändå.. Så nu får han ta penicillin i 5 dagar. Stackars liten.. :( jag önskar att jag kunde teleportera alla hans sjukdomar o all hans smärta till min kropp istället.. han har fått tagit tillräckligt nu på sista tiden :(

Imorgon får han iallafall gå till dagis. Han har varit hemma med mig Ons - Tors nu, o han har ingen feber, är hur glad o pigg som helst o äter som han ska o allt, så jag ser ingen anledning till att han ska stanna hemma från dagis, dessutom kan varken jag eller Jonny eller någon annan vara hemma med honom, så han har inte mycket val plutten :/

Imorgon är det Valborg.. Trejvlans.. Vad ska ni hitta på då ?
Det blir inget valborgsfirande för min del iallafall, eftersom jag jobbar den här helgen..

Åååh.. o nu har jag iallafall fixat min efterlängtade touch-mobil !
Gissa vad det blev?

Det blev faktiskt varken en Iphone eller en Sony Ericsson Xperia... utan det blev en HTC Desire!


Det va rätt otippat faktiskt men det var säljtjejen som rekommenderade den telefonen och tyckte absolut att jag hellre skulle köpa den än Xperia.. tydligen har HTC mycket mer funktioner och touchen på den är snabbare än på Xperian bland annat.. o jag kan bara säga.. att jag är överlycklig med denna telefon !

Om paradiset existerade, så skulle det existera i min nya mobil! Haha.. nej men allvarligt. Den är wonderful!

Jag har faktiskt inte tid att skriva mer, för nu har Leon precis somnat så jag ska sätta mig i soffan och....... pilla på min nya telefon....!!! :D

Tjingeling!
Kommentarer!
Postat av: Cristian

Det var faktiskt jag som tipsade om den i din blogg, ju!

Kommenterat - 2010-04-29 / 21:53:49  | URL - http://ichris.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha Cristian jag vet!

Men jag visste inte ens vad det var för mobil förrän säljar tjejen visade mig den o rekommenderade mig den :)

and here I am :D

Kommenterat - 2010-04-30 / 21:25:43  | URL - http://siikavaara.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: