Fredag

2010-04-24 / 17:58:23
Igår var en mycket trevlig dag :) Iallafall så började den bra....

Först så kom Carro o Lucas hit på morgonen o vi käkade lunch, det märktes att Leon hade kul vid lunchen för hela vardagsrummet badade av Spagetti o köttbullar när han var klar... sen åkte vi till Farsta o mötte upp Victoria o Ella :) Handlade en rosa klänning på Gina Tricot, en mascara o lite krejjer på Apoteket.

Skjutsade sen ut Leon till sin farmor o åkte hemåt. Jag o Jonny hade nämligen tänkt gå på restaurang igår, på Söder. Så vi tog en taxi in dit o ville äta på nåt Steakhouse.. glider in, fullbokat. Vi hade typ missat att det var Fredag plus löning, o vi hade ju liksom inte bokat bord. Så vi vandrade omkring på Söder för att försöka hitta nåt annat matställe men det var proppfullt överallt så vi beslutade oss helt enkelt för att strunta i maten.

Åkte till Carro, där Ellen o Anna också var o våldgästade. Drack lite o gled sedan upp till Mirabelle i Skogås :) Anna gjorde solokarriär på karaoken o jag o Carro sjöng också lite.. Sedan satt vi där o snackade skit o bara hade tjejkväll.. askalas !

Dock upptäckte jag imorse att min plånbok var borta. Jävla skit säger jag bara ! Det skumma är att jag tog knappt upp plånboken ur väskan igår, eftersom att bartendern kom till vårat bord o jag beställde av han där.. antar att den måste ramlat ur väskan på nåt galet vänster på vägen hem, för jag vet att jag hade den innan jag gick hem ! :(

HATAR verkligen när sånt här händer, det blir så krångligt me alla kort! O jag har inte ens ett pass eller nånting, körkortet var min enda id-handling.. så nu vet ingen vem jag är? För jag kan ju liksom inte bevisa det heller.. PISS!!!! O ännu mer skumt är att jag hittade Ellens plånbok i min väska, men inte min egen. Lite weird faktiskt. Aja.. inte mycket att göra åt, jag har letat som en galning HELA dagen här hemma o till och med gått vägen som jag gick hem igår för att se om jag skulle hitta den.. men det är bara att inse faktum - den är borta !

Så nu börjar en härlig process av kortspärrar och nya handlingar för körkort kommer skickas hem, nya foton måste tas o sen kommer jag få vänta en riktigt hääärlig lång evighet innan jag får mitt nya körkort. Skål....

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: