En riktig TJURSKALLE ....

2009-09-12 / 19:58:35
.....är vad Leon har varit idag, PRECIS HELA DAGEN. Lagom roligt. Ingenting har varit bra idag, spelar ingen roll vad jag har gjort. Undrar just om det kan vara fler tänder på G?!....

Och just nu sitter jag o färgar mitt rufs. Har sett ut lite grann som Cruella DeVille i skallen - dvs tvåfärgad... Inte så fint liksom. Så nu ska jag färga min utväxt o jag hoppas verkligen att jag inte blir orange i huvudet. Ska jobba imorgon och jag har ingen lust att få en massa fina kommentarer om detta går snett ikväll... :P

Igår var jag Jonny o Leon på picknick i Danvikstull.. Leon fick krypa i gräset o äta messmörs smörgås. Det var jättemysigt.. dock hade vi glömt att ta med oss en filt så vi fick trängas alla tre på Leons lilla minimala filt. Aja, finns det hjärterum så finns det stjärterum... haha :P

Bilder kommer när jag laddat upp dom.

Tjingeling gott folk !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: