Blogg-seg ...

2009-09-25 / 10:50:34
Ja just ja.....

Jag har inte skrivit på ett tag för att jag har jobbat så mkt. Som vanligt... alltid trogen arbetet! haha :D

Jag har iaf lite att berätta.. kommit in på skolan iaf som jag sökte ! :) så min utbildning börjar den 19:e oktober.. ska bli jättekul o jag längtar som satan !

I förrgår blev Theo 1 år så imorgon ska vi på 1årskalas hos Ampa :) tiden går så sjukt fort.. jag kan inte tänka mig att det va ett helt år sedan AnnMarie o Amie va på BB o vi besökte dom... OMFG... (!!) O sedan så är ju en viss morsa gravid igen... ;D här ligger man i som satan med barnaskapandet haha :D hoppas verkligen det är en flicka denna gång.. för omväxlings skull :)

Imorgon fyller även Jonnys mor år, så vi ska dit o fira henne också :) så idag blir det till diverse olika butiker över Stockholm för att inhandla presenter..!

Jag skulle nämligen ner till vårdcentralen idag med mitt öga som har blivit helt fucked up. JA PÅ RIKTIGT. Jag ser ut som en svullen golfboll på ena ögat. Inget smink i världen hjälper, det syns ändå. Halleluja... Det är typ en vagel under ögonlocket som spökar. Jag har väntat o väntat i 2 veckor nu för att den ska försvinna. Men icke. Den har etsat sig fast där o gett sig fan på att inte ge sig av. SÅÅ..
Jag skulle som sagt ner till vårdcentralen för att kolla upp denna ovän jag har fått som rumskamrat.. tror ni jag vaknade utav klockan eller?! Nej jag sov som en däckad alkis efter att ha halsat 3 sjuttisar.. typ. Inte för att jag hade druckit nåt.. utan för att jag bara var hjärndöd av trötthet.. Så antar att min kära vän får sitta kvar under ögonlocket tills nästa vecka... "Make yourself at home dear VAGEL.." haha..

Idag jobbar jag bara mellan 12-16, eftersom jag skulle till läkaren.. o nu har jag busat med Leon sedan han vaknade o druckit kaffe så nu blir det bara till att göra sig i ordning o åka iväg o göra mina plikter!

Ikväll blir det kanske någon öl för mig o Jonny någonstans..... om vi får barnvakt... We´ll see.

Tycker jag har gjort mig jävla förtjänt av att gå ut o ta en öl eller ett glas vin, så som jag har jobbat.... :P

Nej, dags att göra lite nytta.. Buh-byE

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: