Pictures . (LÅNGT inlägg....)

2009-10-07 / 19:46:46
Glömde ju bort att nämna att jag Jonny o Leon var hemma hos Mickan o Oggy i Söndags. :) Vera (Mickans dotter) döptes ju i Lördags, men av olika skäl så kunde jag o Jonny inte gå på dopet.. Vilket var JÄTTETRIST för jag hade verkligen velat gå!! I vilket fall som helst så åkte vi hem till dom på Söndagen o fikade lite o lät barnen leka.. O jag tror tamejsatan att Leon o Vera blev lite kära... Love at first sight typ. Kolla bilderna så får ni se själva :D









Vi får se om det blir något framtida bröllop mellan dom där två små.... :P Vad tror ni ???!


Sedan så var vi ju på födelsedagskalas hemma hos Jonnys mamma förra helgen för hon fyllde år :) Det var riktig rajraj med karaoke o grejjer. ME LIKE! Jag o Jenny skulle ju självklart greppa mickarna o sjunga våra tradeluttar.. dock låter det inte alltid lika bra som man föreställer sig i huvet...... men det sket vi i ! Idol 2010 nästa!! :D







Får jag även nämna att (HÖR O HÄPNA) Jonny (!!!!) ställer sig o sjunger karaoke!!! Jajamensan. Det var ett historiskt ögonblick.. haha, tro mig.. Han o hans farfar var riktigt glada i hatten o sjöng för fulla muggar så det stod härliga till med ljuvliga toner som svepte runt i lägenheten... ;D





Jag, Jonny o Jonnys farfar <3



Generationsfotot. Som vi ska förstora o rama in :) Dock blev det inte så bra bilder med min billiga skitkamera! Måste nog försöka införskaffa mig en ny nån gång.... I'm the master photographer!!!



O så har vi grabbarna Grus på Theos 1-årsdag :D


Elias o Leon

Födelsedagsbarnet Theo :)

 

 

Kommentarer!
Postat av: mickan

vilka fina bilder!! :)

Kommenterat - 2009-10-08 / 00:17:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: