30-årskris vid 22-års ålder?

2009-10-14 / 15:08:49
Kan man ha det eller ? Mitt svar är JAAAAAAA, det kan man. Iallafall om man heter Terese :)

Igår var pappa o Janette över med tårta o fikade lite med mig på förmiddagen, o gav mig ett presentkort på Deuschmann (stavning?) för jag behöver grejja nya pjucks :)

O sedan åkte jag o jobbade i några timmar, kom hem o gick ut på promenad med Leon i blåsvädret. Höll dock på att frysa till en ispinne ute i stormen så jag beslöt att vi skulle gå hem igen.

Senare kommer Jonny hem med ett jumbopaket till mig :D han sa att jag fick välja att öppna det igår på min födelsedag, eller vänta tills på Lördag då mitt riktiga födelsedagsfirande skulle vara... ah men eller hur Jonny, tror du på allvar att jag skulle kunna låta det dära megastora paketet stå på en stol i hallen i 4 dagar???! Utan att jag skulle röra det?! Nopp... :P Så jag öppnade det igår o fick mitt Wii Fit som jag önskat mig ! :D yeey. Nu blire träning för hela slanten! Tror ni jag stod som en jubelidiot o typ gjorde Hula Hoop, aerobics, rockade rockringar, joggade o såg ut allmänt som en riktig retard ända fram till Desperate Housewives började? Haha.. o svettig blev jag också! Men faaan va roligt det va! Jag ska ta mig en vända med den snart igen... o jag kan säga att det va bra träning faktiskt! Jag hoppas bara inte folk ser mig stå o hoppa omkring som en idiot genom vårat vardagsrumsfönster.. dom lär ju undra vad det e för pucko som står här inne o rullar på höfterna, slänger med armarna o hoppar upp o ner.... Men vad ska man göra, det e inte direkt så att jag hinner iväg till gymet numera.. med en liten bebis, jobb o dessutom skola som ska börja nu.. jag kommer inte ha tid.. så Wii Fit e perfekt ju!

Nu har Leons två tänder i överkäken börjat titta fram ordentligt också. Så nu har han 4 små tänder :)

Åh vad jag längtar tills på Lördag!!! :D Jag har redan börjat tagga till, genom att städa o plocka lite här hemma. O imorgon ska jag handla mat o grejjer, o ha tvättstuga o dammsuga o allt så e det fit for fest här sen! :D

Längtar även tills mitt liv "ordnar upp sig" med diverse mobiler + kort o allt. Tjaaaaa, lång historia. Men jag hoppas att posten kommer snart o gör mig glad :D



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: