Ingen ork what so ever......

2009-11-29 / 23:09:28
....har jag haft att skriva här på bloggen på senaste tiden. Nu har det hänt så mycket grejjer här så jag har inte haft en tanke på att skriva nånting... Jag har mina ups and downs med bloggen har jag märkt. Ibland är jag skithurtig o skriver ner varenda liten grej jag tänker på, men ibland så kan det gå veckor utan att jag skriver en enda rad. Sorry till alla mina typ.. 5? läsare. Haha.. inte meningen att let u guys down so to speak. :)

Nu pluggar jag o jobbar för fullt. Jobbade 8 dagar i rad o det tog på krafterna att sedan komma hem o sätta sig med en jävla bok o börja läsa kan jag ju säga! Man skulle nog kunna trott att jag va hög på nåt efteråt, så rödsprängda som mina ögon var, o dessutom rullade upp och ner som en annan karusell.. men men. Jag har lyckats att hänga med hittills iaf! :)

Det enda som bekymrar mig när jag jobbar för mycket är att jag saknar Leon nåt så in i HELVETE.. ursäkta..! Jag får dessutom ångest för att jag jobbar.. Är det normalt eller?!

Nu har Leon iaf fått en plats på dagis. Fick svar JÄTTEFORT. Sökte tror jag på en Tisdag, o fick svar på Måndag veckan därefter... jag trodde jag skulle få vänta jättelänge.... folk har sagt att man ska skynda sig med att söka för att det e så lång väntetid.. men iallafalll... sökte från 1/5 o han blev antagen från den 3/5 :) Känns skönt att han har en plats garanterad nu :)

Har varit på arbetsintervju som kontaktperson. Så vi får se vad som händer med det. O imorgon ska jag på en annan arbetsintervju... Ja som sagt det händer ju lite greejjer här dåra.

Har inte tid att skriva mer nu.... måste plugga.... duty calls! (Lovar att försöka bättra mig med uppdateringen hära... o bilder kommer läggas in så snart jag lagt upp dom på datan!) :)

PUSS PÅ ER
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: