Glömde säga....

2009-11-03 / 23:23:06
.....till Amie - jag tänker på dig gumman. Tänker på er allihopa. Kan inte föreställa mig hur det känns eller hur det är att gå igenom. Men jag vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig. Du kan alltid ringa mig - oavsett vilken tid på dygnet det är om du vill prata. Allt i livet har ju sin mening - men man fattar inte på vilket sätt det här som hände ska ha någon mening?! MEN.... ni kommer att ta er igenom det här också, precis som ni har tagit er igenom allting annat. För ni är starka tillsammans!

<3

Kommentarer!
Postat av: Brandy

Hej gumman.. det är ingen fara.. tror inte du skulle haft mitt nummer även om du hade dina gamla telefoner.. tappade min förra lur i en parkbrunn :/ men fick iaf en ny på min b-day :) men ta mitt nummer här, 0720373502 :) så är de bara att slänga iväg ett mess så har jag ditt nummer oxå! Hoppas du själv hade en underbar dag :D Puss på dig!! <3<3 xoxo

Kommenterat - 2009-11-04 / 07:24:55  | URL - http://brandyinusa.blogg.se/
Postat av: amie

TACK... du är verkligen en underbar kompis <3

Kommenterat - 2009-11-06 / 10:47:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: