Äntligen...

2009-11-30 / 18:05:41
har jag lyckats att julpynta lite här hemma!

Jag har letat som en GALNING efter våra adventsljusstakar, men jag måste ha trollat bort dom någonstans där inte solen skiner.. för jag har inte hittat dom trots att jag vänt upp o ner på hela lägenheten o hela vårat förråd! SÅ. Jag fick pallra mig ut för att köpa nytt. Lagom kul. Jag kan ju säga som så att jag nog inte var den enda här i Sverige som har trollat bort allt julpynt. ALLA verkade tamejfan ha gjort det!

Aldrig sett så mycket folk inne i en affär o kundvagnar FULLproppade med julgranar, belysningar, julpapper, glitter, tomtedräkter o fasen vet allt dom hade! Jag stod bara o snurrade med Leon i vagnen för jag kom varken fram eller bak eller åt sidan i den där jäkla affären. OCH, till råga på allt. Självklart va adventsljusstakarna SLUTSÅLDA. Det fanns typ tre stycken JUMBO stakar kvar. För 300:- styck. Hade ingen större lust att ta dom.... inte bara för att liksom. Så jag köpte ett paket med Kronljus. Det var det.
Det vart ju liksom en mycket lyckad shoppingtur måste jag säga..... :P

Det slutade med att Jonny fick åka till Bauhaus o köpa två stycken stakar där billigt. Så nu har vi iallafall LITE julkänsla här hemma :)

Bara alla satans julklappar som fattas nu då.......



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: