Vänskap <3

2009-05-28 / 19:11:18
Vill bara tillägna en rad åt en av mina bästaste bästa vänner Amie :)

Tack för alla år av vänskap ! Finns väldigt få människor som jag har så roligt med som med dig.. o jag har mycket att tacka dig för ! Kan inte fatta att vi har känt varandra sedan vi var 6 år gamla.. Det är helt sjukt hur fort tiden går.. o nu är vi båda mammor åt världens sötaste pojkar :) ! Genom åren har mycket hänt, men det roliga är hur vi typ aldrig har varit osams.. (om man räknar bort när vi va typ 9 år gamla o tjafsade om typ minsta lilla skumma grej... haha som alla ggr du o Ampa försökte dra ut mig när jag PROMPT ville stanna hemma o kolla på Sabrina Tonårshäxan... hahaha.. eller varför inte nämna den gången jag råkade få en bit plast att bränna fast på din läpp o sedan fick alla att tro att du hade herpes... hahahha... sorry 'bout that...)

Vill bara säga att du är en UNDERBAR vän.. det finns verkligen inte många som dig.. !









Haha vi är världens bästa paparazzi ! <3 <3 <3


Kommentarer!
Postat av: Ejmy Jadatta

Men ååh..va gullig du är <3..Nu blev jag helt rörd!!

Du är underbar du också..en vän för livet :)



haha ja..det var ett evigt kämpande för mig och Ampa haha..och glöm inte när du svingade en datorstol i huvudet på mig..de va najs!!



Måste dock säga att det var FÖRJÄVLIGA bilder!! haha..



pusss

Kommenterat - 2009-05-28 / 20:37:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: