TRÄNINGSVÄRK !!!!

2009-05-20 / 20:03:17
Jag har sån SATANS träningsvärk i HELA kroppen!!!! Hade personlig träning igår i 1½ timme o shit vad hon körde slut på mig....! Trodde inte jag skulle kunna gå hem ens... dessutom hade jag inte ätit på hela dagen.. (smart jag vet!) så det gjorde ju sitt till också... Men hon la iaf upp ett helkroppsprogram åt mig som jag ska träna 3ggr/vecka.. så imorgon e det dags igen.. hoppas bara min träningsvärk har gått över lite... har knappt kunnat växla i bilen eller lyfta Leon idag =/

Nu far Leon omkring i sin gåstol... dock tar han sig bara bakåt än så länge.. han har inte riktigt fattat att man ska framåt.... han kör lite bakvänd taktik... Strax är det dags att natta honom, måste fixa vällingen nu... prutten börjar bli otålig... han står bara o stampar o vevar med armarna i gåstolen... haha...

Tjingeling
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: