Mission Impossible .

2009-05-14 / 10:02:46
Idag var jag uppe med tuppen. Först kl 5 för Jonnys klockor ringde o han skulle till jobbet, sen somnade jag om o så väckte Leon mig halv 8 o sen dess har vi varit uppe. Gav Leon mat o låg o busade med honom i sängen en stund, vi gör alltid så på morgnarna, sen brukar vi somna om någon timme innan vi går upp.... men imorse var Leon inte riktigt med på noterna... Han tyckte det var roligare att lattja o var hur pigg som helst... här tänktes det fan inte somnas om inte....!

Jag trodde att jag skulle få sova en extra timme om han fick ligga där o lattja med sina leksaker själv.... men ICKE. Leon hade bestämt sig för att mamma minsann skulle upp ur sängen...  varenda leksak han lattjade med fick jag i huvet, på näsan, i munnen osv... sen låg han o sprattlade som en fisk o rullade runt så inte fasen gick det o somna om inte.... Han kan langa riktiga dängor ibland om han vill... han har till o med gick mig blåmärke för att han nyps så hårt.... SÅ JAA. Här sitter jag nu uppe sedan 2 timmar tillbaka o har typ ont i skallen för han har vevat med sina armar o dingat mig hela morgonen....  TACK MIN KÄRA SON !

Halv 12 ska vi till BVC så det kanske var lika bra att gå upp... Känns ändå rätt skönt att va uppe lite tidigare.... Nej nu ska jag gå o klä på mig o göra i ordning lite gröt åt Leon... han börjar bli riktigt upprörd nu så det är bara att sätta fart !

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: