Livet är en fest ..!

2009-05-17 / 10:45:44
Jaaaa mina vänner. I förrgår hände ÅRETS händelse ! HAHA... Jonny skulle byta blöja på Leon o så hade han tagit av han allting o stod o busade med honom... vad händer då? JO, Leon kissar Jonny RAKT I MUNNEN!! Hahahaha... aldrig sett Jonny göra såna miner förut som han gjorde då.... hahhaha.. Sen va Leon skitglad o nöjd över vad han hade åstadkommit... :D

O lillprutten är nu 63,5 cm lång o väger 6.445gram.. :) han växer på så det knakar... O både igår natt o inatt så har jag hört honom lägga av VÄRLDENS brakare i sömnen.. första gången höll jag på o flyga upp ur sängen av en hjärtattack för jag trodde typ att nån kom in i lägenheten.... men sedan låg han o pruttade till o från typ hela natten så det visade sig att det inte var någon inbrottstjuv trots allt haha... Man tror ju typ att en bebis ska lägga av såna där söta små fisar när dom sover...men NEJ, inte Leon.... det är världens jäkla brakare han släpper o det är ju inte bara en prutt..... (!!)...

Jahaja.. nu håller jag på o kokar potatis, morötter, palsternackor o grönsaker.. tänkte ge mig på att göra egna puréer till Leon.. barnmatsburkarna är ju svindyra o dessutom smakar nog hemlagat bäst :)

Jonny har jobbat sen 5 imorse o nu slutar han strax, sen kommer Emelie förbi här också så får vi se vad vi hittar på en dag som denna! :)

Nej nu måste jag gå o hälla av allting i köket så det inte blir sönderkokat ... Tjing !
Kommentarer!
Postat av: alexandra

hahahaha fy fan vad jag had evelat se jonnys face,hur han såg ut n är det hände! GO Leon! :P

Kommenterat - 2009-05-18 / 01:18:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: