A day at the Nacka Forum

2009-05-27 / 20:49:25
Idag har jag, Jonny, Leon, Carro, Mickan o Vera varit i Nacka Forum :) tänkte inhandla diverse presenter åt bla folk som tar studenten.... (jaaa Alexandra du vet säääkert att det är DIG jag pratar om..) hrrm.. Mors dag-presenter, present åt min kära syster som fyller år på Fre m.m m.m m.m....

Hittade NÄSTAN allt jag behövde.. Jag fick ju en snilleblixt när vi va där inne på Nacka Forum.. vi hade inte den BLEKASTE om vad vi skulle köpa till Alexandra.. men DÅÅ vetni.. kommer Tessan med sina super idéer.. (som en skänk från ovan kan man också nästan säga...! hehe...) o VIPS så var det problemet löst... Sen fick jag en annan snilleblixt som gällde Jonnys mor.. Hittade en jäääääättefin (sak) inne på Basehome som vi kunde köpa till Mors Dag-present... o den nappade ju han på också. Jävlar vad jag har uträttat bra grejjer idag! Det här borde faktiskt räknas som goda gärningar nu när jag tänker efter lite.... ;D Hittade en perfekt present åt min syster också...

DET ENDA jag inte har hittat ännu, är Mors Dag-present åt min pappas sambo.. visst hon är ju inte ens min riktiga mamma men jag har gett henne mors dag presenter varje år så länge jag kan minnas... har ju ingen annan att köpa till =( men som sagt, det har fortfarande inte lyckats trilla ner någon snilleblixt från himlen på den fronten så jag hoppas det går bättre imorgon... man måste ju vila huvet lite också när man är så snabbtänkt som mig.... (!!) hehe :D

Åh juste ! När jag skrev i förra inlägget att Leon bara tar sig bakåt med gå-stolen... så har det skett lite förändringar där vetni... Nu flyger han bokstavligen fram i den.. det tog inte lång tid för honom att klura ut hur man skulle använda fötterna för att ta sig framåt.. O nu gäller det verkligen att se upp! Man kanske borde väntat lite med att introducera gå-stolen åt honom vid närmare eftertanke... men nu är det försent... Han krockar med grejjer, fastnar bakom soffan, hamnar under bordet o slår i huvudet, åker in i sitt baby-gym o drar det med sig över hela vardagsrummet... osv osv... listan kan göras lång.. ;D

Nej nu ska jag hänga tvätt (YEEEEY!).. har precis slagit in alla paket så nu e hela köket fullt av presenter... ååh. Önskar dom va till mig :D hehe..


See ya !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: