Trodde aldrig jag skulle säga detta, men...

2009-03-27 / 08:55:24
....jag har börjat lyssna på klassisk musik !! Eller aa, börjat... det står till såhär... jag har gått med i barnklubben Go'boken för Leons skull.. o då fick vi hem vårat "startpaket" igår.. o det innehöll bl.a en cd skiva med klassisk musik på som sägs lugna barn... så jag tänkte testa den... o det slutade med att hela familjen somnade igår kväll till Mozarts lilla truddelutt.. =/ det lugnade visst oss allihop... =P men Leon verkar gilla att somna till den cd skivan så det e ju för hans skull.

OCH NEJ.... !! Jag har INTE abdikerat eller konverterat från hiphop o r'n'b till Mozarts klassiska stråfer, jag LOVAR. Det kommer aldrig hända haha ! Eller jo kanske den dagen jag är pensionerad, sitter o tittar på "Glamour" på tv, stickar yllestrumpor o löser korsord... kanske Mozart finns i bakgrunden.... =) eller vid närmare eftertanke, INTE ENS DÅ haha. Jag ska bli en SUPER cool mormor... eller farmor.. aja vad jag nu blir.. jag ska turbo trimma min rullator o dricka öl på krogen till AIK-matcherna.. haha GO Grandma GO ! ;D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: