SöndagsLAT .....

2009-03-22 / 16:33:33
är EXAKT vad jag är idag. Orkar inte göra ett PISS. Leon sitter i sin gunga o åker fram o tillbaka o Jonny sitter vid sin dator o jag vid min.... Rolig familj va?! ;D

Jonny tog itu med disken idag, hade inte ett enda glas rent.. inga bestick, inga tallrikar.. ABSOLUT ingenting... Det var typ nödvändigt att ta sig en omgång med diskborsten.. så nu har vi iallafall ingen disk ! :D *YEEY*

Alltså, denna helg har varit lustig... men jag hade sjukt kul i Fredags, trots omständigheterna haha.... ;)

Jag Victoria Natalie o Amie var här först o drack vin o spelade charader... skitkul :) sedan gick vi till Mirabelle här i Skogås.. (ovanligt? Svar NEJ.) Där mötte vi Vivvis pojkvän o hans kompis (Willys Crew hela bunten), Ellen o Stefan rullade över också.. Vi invaderade ett bord där en snubbe satt helt ensam.. Johan var hans namn men jag fick fint för mig att han sa ÖRJAN.. så jag kallade honom Örjan hela kvällen. Skål. Sedan vart han partynisse tillsammans me oss o råkade hamna med på både två o tre bilder... haha... Så kan det gå.



  Partynissar !!!

 Mindre heta .. haha !

 Natalies två fingrar, ÖRJAN (El Johan som han rättare sagt hette), Jag o Amie. ASKALAS



Kul hade vi iallafall :)

Usch Leon har varit jättekinkig idag... typ gråtit till o från hela tiden o spytt jättemycket... hoppas han inte håller på o blir sjuk stackaren... Nu sover han i gungan så vi får hoppas han mår bättre ikväll.. Han har iaf vuxit jättemycket o blivit starkare i nacken lill prutten.. Jollrar gör han typ hela tiden.. Han snackar typ för sig själv i gungan också haha.. As gullig :)
Mammas lilla parvel <3





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: