Hahaha

2009-03-17 / 11:52:15
Hahaha asså damn vad jag diggar den här videon... typ sett den 1000 ggr men garvar lika mkt varje gång jag ser den :D

SÅ typiskt min humor !




O nu har jag BIG PROBLEM .. Ska träffa Amie o lilla Elias idag .. problemet e bara att jag inte kan få tag i dom .. för min jävla mobil sumpade jag ju i Lördags (otroligt smidigt JAG VET !) .. o inte fasen kommer jag ihåg varken Amies hemnr el hennes mobilnr.. hmm ?! Jag får typ helt enkelt sitta inne på msn el nåt o hoppas på att hon loggar in.. =/

NEWSFLASH !!! Jag fick tag i hennes nr ändå.. Tacka Gud för Eniro.se haha ! (bugar o bockar) Känner mig som värsta sneaky sneaky spion typ rosa pantern som googlar hennes namn o letar upp henne på internet men va fan ska man göra haha ;) ...

Nästa steg när jag får mitt nya sim-kort är ju bara att leta reda på resten av de typ 250 nummer jag inte har längre .. (!!) Det SUGER verkligen att behöva dras med sån jävla OTUR !

Nej nu måste jag grab the phone o ringa mitt spion objekt Amie Jadama så jag vet hur det blir today .. Sitter fortfarande i morgonrocken o Leon ligger i pyjamas så jag antar att det e dags att göra sig i ordning snart. .. hmm hmm... TJING!!
Kommentarer!
Postat av: ejmy jadatta

Hahaha!

Kommenterat - 2009-03-19 / 11:08:56  | URL - http://amiesbubbla.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: