Denna dag har varit...

2009-03-30 / 18:26:21
....OTROLIGT jävla jobbig ! Leon har gnällt KONSTANT sen vi gick upp imorse.. sovit kanske 30 minuter sammanlagt på hela dagen.. SKITJOBBIGT ! =/

Fattar inte.. okej att han kan va gnällig o jobbig ibland.. det är väl alla bebisar.. men inte SÅHÄR som han har varit idag.. =/ tacka GUD när Jonny kom hem från jobbet o kunde ta över lite grann.. mitt tålamod var verkligen på bristningsgränsen..!!

Usch.. nu sitter Jonny o försöker få prutten o somna så han sover ut lite grann.. kanske att det blir bättre.. (hoppas hoppas...) men just nu verkar Leon INTE ALLS vara intresserad av att sova what so ever.......

Idag har jag lagat kyckling i thaicurry med paprika o färsk vitlök med ris till middag :) gotti gott ! Dock har jag knappt nån matlust längre.. mår bara illa hela tiden =/ vet inte varför... Allt känns bara prutt skit o bajs idag... INGEN bra dag alls =/ får hoppas att morgondagen blir bättre...

Det som gjorde min dag lite bättre var iaf när Jonny kom hem med en present åt mig.. där han så fint på paketet hade skrivit ett eget rim.... (JAA KORS I TAKET...NI LÄSTE RÄTT!!) Han hade ansträngt sig så fint o skrivit: "Här får du något att göra, så att din man slipper höra"... haha en CD skiva typ tänkte jag..... men ICKE -  ett presentkort på Gina Tricot på 500:-... =)

Haha har du tröttnat på att höra mig gnälla om att jag aldrig får göra nåt roligt på dagarna Jonny ?! ;) hihi.... så imorgon får vi se om min kära far har lust att komma hit o hämta upp mig o Leon så kanske det blir en tripp till Farsta =D (har ju inte min bil nu, den står i Högdalen eftersom Janette har lånat den när hon har jobbat.. vi delar ju liksom på den nu.. eftersom den kostar för mkt för mig att betala ensam nu när jag inte jobbar).. så jag får snällt snålåka på min kära fader haha =D

Juste, imorgon opererar Jonnys mamma sig också, så när Jonny kommer hem från jobbet blir det till att åka till SÖS med blommor o choklad (haha?!) eller nåt liknande o hälsa på henne o se hur hon mår =)

Nej nu ska jag spela WOW med min kära make... ( eller aa han e ju inte min make .. men whatever.. ) See ya !

Kommentarer!
Postat av: Anonym

IGEN!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!? JÄVLA NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD

Kommenterat - 2009-03-30 / 19:25:35
Postat av: Ulko

Usch vet hur de är=/ Nellie hade en period också sådär.. Sket ner sig själv + mig när jag hade henne i knät osv osv...



Yes, de är massa bra med oss :) Tösen är ju så sjukt stor och man ser varje dag nya saker hon lär sig :D



Åh va ska hon heta? Om du pratar med henne får du allt hälsa grattis!!



Puss

Kommenterat - 2009-03-30 / 19:28:37  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Postat av: Ulko

Hehe hade funderat på att gadda något för Nellie sen hon låg i magen.. Nu är hon 15månader så de tog ett tag för mig också ;)



Ja vi måste verkligen träffas!!! Vill ju träffa eran lille man =(

Kommenterat - 2009-03-30 / 22:06:42  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: