Let your friends close, and your enemies closer ...

2009-06-11 / 18:13:34
är nog PRECIS rätta orden för vad jag känner just nu.

Idag har INTE varit en speciellt rolig dag. Har fått telefonsamtal idag som inte har varit så behagliga. Orkar inte gå in närmare på detaljer men en sak har jag lärt mig utav detta, och det är att man inte kan lita på NÅGON. Inte ens på någon man har känt sedan man var 6 år. Man tror gärna att man ska kunna berätta saker o ting för ens "vänner" och även kunna lita på dom. Blir det missförstånd så ska man kunna förklara sig osv. Men så är ju icke fallet har jag märkt. Och jag trodde nog ALDRIG att en "vän" skulle vilja förstöra någons liv på det sättet jag känner att personen i fråga håller på att göra. Aldrig heller skulle jag kunna tänka mig att en "vän" går bakom ens rygg o inte ens vågar erkänna eller stå för det... Jag finner inga ord. Det enda jag känner just nu är att jag aldrig någonsin mer vill prata med, höras talas om eller ens SE denna människa. Tror inte ens att denna person riktigt FATTAR hur illa situationen faktiskt kan sluta....

MEN. Som sagt. Jag tänker INTE ödsla min tid på den här obetydliga människan, jag har ett LIV, till skillnad från denna. Och mitt liv går ut på att ta hand om min familj o min son, och jag tänker inte låta den här äckliga människan ta det ifrån mig. ALDRIG. Läser du detta så ska du också ha det klart för dig! Våran "vänskap" är över och för mig är det som att den aldrig någonsin ens funnits. PUNKT.

Det är tur att jag har mina RIKTIGA vänner, som jag alltid kan lita på o som jag VET stöttar mig genom vått o torrt.Vad skulle jag gjort utan er?! Ni har min kärlek o mitt hjärta, för alltid. Stor puss till er ! <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: