Kryssning + 5 mån kontroll

2009-06-10 / 10:37:59
Ååååh i helgen var jag på kryssning med min syrra, Moa & hennes tjejkompis Daniela. Det var det ROLIGASTE jag gjort på länge asså! Jag o min syrra stod o babblade i rökrummet med varsin öl så pass länge att båten hann lägga till i hamnen o vi totalt glömde bort att "just fan, vi ska ju av nu..."!! Moa o Daniela va redan färdiga i hytten o satt o väntade på oss... haha stackarna :) Vi ville ju inte gå av båten.. det var nästan så att jag tänkte försöka smuggla in mig själv i något hörn där ingen märkte mig så båten hann börja lätta ankar o jag fick åka med på en tur igen haha.. :D Hur som, vi hade jättekul, sjöng karaoke, dansade.. jag köpte alkoholfria (MÄRK ORDET!!) drinkar till småtjejerna o ALKOHOLdrinkar åt mig o min syrra.. öl, vin.. jordnötter.. m.m. JAA det var FEST med andra ord ! ;D Måste göra om det här nån gång snart tjejer !

Bilder kommer när min kära systerdotter har skickat över dom till mig :) <3

O i förrgår var jag o Jonny med Leon till BVC. Det var 5 månaders kontroll o vaccination. Först fick han bli vägd o mätt.. o nu väger han 6950 gram o är 66 cm lång.. inte så konstigt att jag märkt att hans brallor i strl 62 har börjat blivit för korta.. hmm. Så nu har Jonny hjälpt mig rensat bort alla 62 kläder o fram med strl 68. Shit vad det går fort asså.... O så fick han ju dom där satans sprutorna i låret.. Stackars liten. Han va så himla glad innan o skrattade o allt o sen kommer den elaka tanten o sticker honom i benen...(!!)

Dom säger ju att bebisar kan bli rätt skrikiga efter sprutorna men förra gången Leon fick sin vaccination så sov han bara hela dagen.. var inte ett dugg skrikig. Likadant den här gången, han bara sov o sov.. Igår fick han 39.2 i feber efter sprutorna så han sov i princip hela dagen igår också.. men framåt kvällen när han skulle bli nattad så vart han lite kinkig så då fick han sova i våran säng.. o då gick det över :)






En trött liten kille efter vaccinationen ..

Jahaja, idag har jag tvättstuga. Kul kul. Min far ska komma över hit om ett tag o passa Leon medans jag tvättar.. Tänkte rulla iväg o träna idag också, har faktiskt vart rätt duktig på o sköta mig med träningen.. men nu har det inte blivit något sen i Fredags eftersom jag vart på kryssning o haft massa annat att göra.. så det känns liksom i kroppen att det e dags igen nu.. Hoppas jag hinner med allt bara.. ska bada Leon idag också.. jaja.. jag har ju en inbyggd turbomotor i min lilla kropp så det ska nog inte vara några problem.. ;D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: