Roadtrip :)

2009-01-03 / 21:53:09
Idag har jag o Jonny gjort en roadtrip till Nyköping för att titta på en bil som Jonny vill köpa. Han va ute efter en större bil som vi kan ha som familjebil eftersom min Renault Clio e så himla liten, men samtidigt vill han ha en race bil... Så vi tittade på en kombination i form av en Volvo 855 T5 med 300 hk, dumpventil, trim m.m & provkörde den. Jonny blev helt såld på den och jag också faktiskt.. :) Så nu har vi tjingat den bilen o ska hämta den på Måndag el Tisdag. :) Såhär ser den ut:





Inredningen var också fräsch. För att vara en 95:a o har några år på nacken så va bilen i jättefint skick. Plus att den gick bra vilket e en viktig punkt för Jonny ;).. Inredningen går i beige skinn och instrumentbrädan i mörkt brunt trä. Bilen e sänkt o har värmestolar :)

Sedan på hemvägen bad jag Jonny åka förbi El Giganten i Södertälje.. där köpte jag min söta lilla mini bärbara dator, även kallad "Netbook". Har saknat min bärbara dator ända sen jag sålde min gamla till Jenny o när jag fick syn på detta lilla underverk kunde jag bara inte hålla mina fingrar i styr.. :) hihi



Den e så himla gullig. Datorn fanns i både svart o vit men jag valde den vita färgen.. Tyckte den va mkt finare ;) 2490:- på Elgiganten kostade den och är av märket ASUS. Inte någon värsting dator precis, men minne o prestanda duger alldeles utmärkt åt mig :) O som ni ser så e den inte mkt större än ett tv-spel :) hihi. Så den här dagen har gjort både mig & Jonny jätteglada :)

Nu längtar jag bara tills bebis har lust att kika ut. Har haft jättemkt förvärkar till o från hela dagen idag, känts som mensvärkar så det har inte gjort ont, men det e obehagligt.. Hoppas bebis fattar därinne att det e dags att komma ut snart. :)

Du är på dag 269 av 280. (96,1%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 2 fulla dagar (v38+2).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 14 jan 2009
Du har 11 dagar kvar till förlossning.

Snart får vi äntligen möta dig vår älskade lilla bebis ! Mamma o pappa längtar efter dig såå mycket ! :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: