Gott nytt 2009 !

2009-01-02 / 14:44:24
Gott nytt år!

Nu har ett helt år gått och mycket har hänt under 2008... både bra och dåliga saker... Hoppas ni hade ett trevligt nyår med många glada ansikten o champagne ;) Jag höll mig dock till cola hela kvällen förutom vid 12-slaget då jag äntligen skulle få min efterlängtade champagne. Smuttade 3 klunkar o det var det... Inte så märkvärdigt för att ha längtat efter det hela kvällen.. men men. Nyår utan champagne e ju som julafton utan tomte.. typ. ;P

> Har gjort upp en lista över bra & dåliga saker som hände under 2008 <

Bra :
- Ett år med Jonny & samtidigt våran förlovning
- Jag blev gravid
- Vi fick större lägenhet
- Jonny tog körkort & studenten
- Jag har lyckats, även fast jag blivit av med jobb, skaffat mig nya & klarat mig ändå
- Jag har lugnat ner mig, tack vare graviditeten, med festande & mitt självskadebeteende. Det finns en mening med allt o jag antar att det här var menat för mig.. Ingen aning om var jag skulle varit annars idag..
- M.m

Dåligt :
- Lady, min vovve blev avlivad =(
- Jag blev av med mitt vikariat på Willys
- Mormor dog
- Jag fick åka in till sjukhuset med ambulans för jag hade skadat mig själv..
- M.m

Det finns mer bra & dåliga saker som har hänt självklart.. men detta e det jag minns starkast.

Bilder kommer från nyår när jag fixat dom från Carro :)

Sedan har vi då den EFTERLÄNGTADE mellandagsrean. Den lockade mig såklart o jag handlade jättemkt, tyckte jag.. men för 1000:- ungefär bara. :)
Handlade en amningskudde, bebiskläder (ett par jeans o två par byxtrosor), spegel till hallen, trådbackar, taklampa, ljus o ljusstakar, nötknäckare, dinglis till vagnen som bebis kan titta på & leka med :) o så var det lite mer smått o gott som jag inte kommer ihåg nu :)
Amningskudden måste ni ju bara se.. den e för söt :) det e nalle puh o ior som motiv o jag var bara tvungen att ha den ;)


Sedan var jag o Jonny iväg dagen innan nyår o köpte ett Nintendo Wii tillsammans :) hihi roligt ! =D det var slut överallt i princip men vi lyckades få tag på ett.. kassören blev helt förvånad när vi la upp de på bandet.. eftersom det hade tydligen varit slut i evigheter.. så vi hade tur :) det tråkiga e ju att det e så himla dyrt att handla spel till så vi funderar på o chippa konsolen istället så vi kan bränna spel :)


..o sen på kvällen smällde vi lite raketer runt omkring här i Skogås.. sen kom securitas (självklart) rullandes efter oss på parkvägen med hellysena på så vi fick spela helcoola, vända på klacken o promenera därifrån haha ;D



Sedan måste ni ju bara se våran dumma katt Lillen. Såhär ser det ut när jag har fyllt upp diskhon o ska till o diska. ;D




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: