Facebookmorfar och en jävla otur? Svar ja....

2009-02-11 / 15:44:49
Facebook har tydligen tagit världen med storm. ALLA har det. Jag trodde verkligen inte att det var något som alla hade, jag skaffade det själv alldeles nyligen... men tydligen e det lika vanligt att ha facebook som att borsta tänderna på morgonen. Skål för den. ÄNNU mer skräckslagen blev jag när mina vänner upptäckte att min EGEN PAPPA har facebook. ÖÖÖHHH!? Vad gick snett? Snubben är morfar o sitter o chattar me mina vänner på FACEBOOK. HALLÅ?!?!?! Han har typ fler vänner där än va jag har haha o e helt seriös med profilbild på sig själv o grejer... skål för den åter igen. Han har blivit en fett seriös facebookmorfar. Haha. Alexandra sa igår "bli vän me mig på facebook Uffe".. han ba: "Det har jag redan blivit"..... haha!??!? ALLTSÅ LÄGG AV!!! Detta är pinsamt mina vänner, PINSAMT. Haha...

Denna dagen började bra, Caroline o Victoria studsade hem till mig o tog en fika med mig o Leon.. o har varit lite barnvakter så jag har kunnat göra mig i ordning.. SKÖÖNT :) Sedan kom Ann (Jonnys mamma) förbi en sväng o hämtade sin digitalkamera. Sedan, vet ni. Säger det pling plong på dörren. Ann öppnar o där står min granne...... som säger att det har varit inbrott i hennes källarförråd o att dom även har klippt upp en bit i nätet in till vårat förråd... så jag o Victoria rullar med henne ner i källaren för o kolla om dom har tagit nånting av oss.. o TAMEJFAN. Tror ni inte denna jädrans otur har drabbat mig igen. Eller mig, Jonny rättare sagt...

Dom har tagit hans elgitarr som stod lutad mot nätet... Förstärkaren till gitarren stod gömd så den hade dom inte tagit... men vi måste ner dit när Jonny slutat jobba o plocka upp allt av värde till lägenheten för dom kan komma tillbak o försöka shåla fler grejjer av oss dom snåla fattiga jävlarna (!!)... Så nu har det blivit polisanmälan o hela faderullan. SUUUCK. Jaaaaa, jag känner verkligen in my heart att Gud älskar mig. He loves me verkligen. Neeee jisses jag e så irriterad!!! Tror satan i mig att jag ska plocka fram bönemattan o lägga mig ned o be till Allah eller något liknande att denna kära otur kan vända nån fucking jävla gång. HELSIKE!!!


Kommentarer!
Postat av: Ulko

De va nog du som kommenterade anonymt? :)

Jo de är helt sjukt, som nästa vecka den 18:onde ska JAG på föräldrar möte? Hallå, de känns som de va igår min mamma va de för mig. hahaha



Allt bra här :) Hur är de själv? Går de bättre med sovande och de?

Jadu, vad ska man göra.. Typ vara med mamma :) Det är pappahelg denna helg =( =( Så kan inte ens vara med min bebis =(

Vad ska ni göra? Något spec?

Kommenterat - 2009-02-13 / 10:14:34  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: