MERRY CHRISTMAS !

2009-12-25 / 03:02:15
God jul på er alla!

Idag har varit en underbar dag som började lite konstigt.. som sedan blev stressigt.. som sedan blev underbart. Inte en dag som alla andra vill säga..

Till exempel så sov Leon som en stock imorse när kl var 11.15. Jonny var redan uppe (satt och spelade tv-spel) jag låg i sängen o sov men när jag vaknade o såg vad klockan var fick jag lite smått panik o typ flög upp ur sängen och lämnade hjärnan och hela min hjärnkapacitet och mitt intellekt behind på kudden so to speak... Jag skulle hinna duscha, Leon skulle badas, vi skulle slå in julklappar o göra oss i ordning, fixa vårt internet (vi har inte haft nåt internet på 5 dagar...) m.m. O vi skulle va hos Jonnys föräldrar vid 2.. eftersom Kalle Anka börjar 3. AAAAAHHH men eller hur. Jag gick upp o drack kaffe o tog min morgoncigg som vanligt. När jag va klar sov Leon fortfarande.. då va kl 11.30 på förmiddagen.. alltså HALLÅ?! Whats up with that unge??! :O

SÅ. Jag fick väcka lillkillen o stoppa han i diskhon o bada honom det första jag gjorde.. haha stackarn. Helt yrvaken va han.. o så kommer jag som värsta skurken o stoppar honom naken i vattnet helt nyvaken.. :P he he he he.... men man måste ju vara ren o fin på julafton! :)

Iallafall. Jag har haft en jättebra o mysig jul (trots omständigheterna... lååång historia). Kunde inte ha haft en bättre julafton som det är nu :) O snacka om att Leon fick grejjer! :D

Berättar mer o lägger upp bilder osv imorgon.

Nu e kl över 3 på natten o jag är supertrött! Får se om vi har en liten kille som sover till kl 11.15 imorgon med...... ;) Japp, vi är lyckligt lottade. Eller så gillar vi bara att snusa länge på morgonen i denna familj..... ;D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: