Eviga satans julklappshandlande....

2009-12-20 / 01:13:06
.........jag blir tooookig!

Idag var Jag, Jonny o Leon inne i stan för att inhandla lite julklappar. SHIT vad mycket folk det var överallt asså.. det e helt sjukt vilken jävla hysteri folk får när det börjar närma sig jul... Alltså. Visst, det ska handlas o pyntas o lagas mat osv, men ALLA verkar vara ute i sista minuten? Jag menar.. vi har adventsljusstakar här hemma, o sen har jag också lyckats sätta upp en julgardin i köket. MEN. Vi äger inte ens någon julgran. Det är ju typ grejjen nummer 1 med hela julen.. GRANEN. Men eftersom vi inte ska fira jul här hemma så har vi inte tänkt på att köpa någon gran. O vi har ju också en kissekatt som jag tror bara skulle ääääälska allt glitter o glamour (han är ju trots allt lite gay har jag o Jonny konstaterat.) Men nu känns det faktiskt att det är något som saknas här hemma. Kanske ska ta en sväng förbi Plantagen o kolla ändå? Det är ju typ ingen riktig jul utan en gran..... tycker jag iaf..

Nåja.. vi trängdes o pulsade i snön o Leon blev tjurig o ville inte göra nånting, kastade iväg nappen mitt i kassakön så jag fick typ tränga mig in där emellan folket o ba "ursäkta..hehe..jag ska bara..liksom...ta nappen här..hehe" o jag tror till och med att jag råkade putta till någon stackare med min rumpa mitt i allt också. Dom tror typ att det där va en ursäkt för att komma först i kön.... Ja. Lagom roligt om man säger så.

O jag hade hoppats på att vi skulle bli klara me alla julklappar en gång för alla. Men neeej då. Vi köpte 3 st julklappar, o har fortfarande 3 stycken kvar att fixa. Asså det kommer typ bli som jag har misstänkt. Ni kommer att se mig i full panik på julaftonsmorgonen springa som en yr höna i Farsta Centrum för att lyckas fixa dom sista julklapparna... asså va fan. Kan inte tomten bara existera så man kan säga åt honom vad man behöver o så grejjar han allt o bara levererar?

Det vore verkligen perfa....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: