2 år tillsammans !

2009-12-09 / 14:36:38
Helt sjukt att jag o Jonny redan varit tillsammans 2 år. Den 2:a December firade vi vår 2årsdag och 1 år som förlovade. O vi har jäklarns hunnit me en del grejjer under den tiden tillsammans. Bland annat så har vi ju Leon, som blev 11 månader nu den 8:e December. Kan inte fatta att det knappt är en månad kvar, sedan är prutten 1 ÅR !! Visst att man har hört folk säga att bebis tiden går sjukt fort, men jag tror inte man förstår HUR FORT det faktiskt går !

Iaf, vi hade jättetrevligt på vår 2årsdag, var och åt mat på Kamarina och sedan gick vi på bio och såg "New Moon". Den var bra, men jag hade förväntat mig att det skulle vara lite mer "vampyr" grejjer i filmen. Det var det ju inte. Inte läskigt eller så för fem öre. Utan mest kärleksbekymmer.. typ. Lite besviken där faktiskt.. =/
Efteråt mötte vi upp Crippa o Mickis o så gick vi till Söderhof där Danne stod i garderoben bland alla pälsar, jackor, luvor och kragar och välkomnade oss glatt.
(Det var dock INNAN garderoben blev så full av jackor, efteråt tyckte jag mig bara se Daniels kalufs svischa förbi bland jackorna, om det nu var hans kalufs och inte bara någon som smugglat in en chiuahua.....)
Sedan dök även Natalie upp som gubben i lådan från ingenstans. Satt o pratade med Mickis o helt plötsligt så står hon framför min fejja o ba "men TJAAAAAAAAA" och halvt knockade mig med sin stora keps. Jag höll på att göra i brallan först innan jag fattade att det var hon och inte Eminem som stod där.

Men trevligt var det! ;D




(See what I mean?) Hhaha :D



Den 3:e December blev Carro o Örr äntligen föräldrar till lilla Lucas! Grattis mina kära <3 han är så fin! Bild kommer när jag får använda mina fototalanger nästa gång vi ses ;) hihi

Idag har jag handlat lite mera julklappar. Tänkte jag skulle komma en bit på vägen så att alla snart är färdiga, men icke. Det finns alltid nåt mer man kommer på liksom. Men vi måste försöka tänka lite, har inte råd att köpa hur mkt som helst. Leons 1årsdag kommer ju upp 2 veckor efter jul, så måste spara lite pengar tills dess också :)

O jag var o fotograferade Leon på Babyland i veckan, o fotona kommer hem vecka 51, julkort också. Jag längtar SÅ mycket! Han fick ha tomtedräkt på sig o jädrans va fotografen fick kämpa tills han fick fram ett leende på Leon. Leon satt bara o stirrade på honom som om han vore dum i huvudet när han satt en anka på huvet och gjorde grimaser o grejjer. Haha Leon jag förstår dig! ;D

Det ska verkligen bli spännande att se Leons reaktion första gången han får se tomten... I wonder...... ;D


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: