Tänk på miljön - åk kollektivt ?

2009-08-30 / 23:19:59
haha .. eeh. Jaa. Nu ska jag bikta mig. Det ligger faktiskt till så att jag ALDRIG åker, eller skulle åka, kommunalt.. om det inte var så att jag blir absolut tvungen. För på mitt jobb jag ska börja på på Tisdag finns det inte EN ENDA parkeringsplats.. dessutom är det p-förbud överallt i stan typ, o där det INTE är det kostar det 40:- i timmen.. känns inte så värt att betala det. SÅÅÅ. Idag har jag, för första gången på säkert 3 år, köpt mig en BUSSREMSA. (Jaa ni får skrika, applådera och hoppa för detta är faktiskt en SENSATION...)

I går morse när jag vaknade.. (eller rättare sagt när Leon väckte mig) så höll jag på att skita i brallan. Jag är SÅ van vid att han sitter o glor på mig när jag slår upp ögonen, eller att han ligger o babblar för sig själv i sängen. Men IGÅR.. så STOD han upp i sängen o glodde mig rakt i ögonen, o babblade samtidigt.. jag trodde jag skulle få en hjärtattack.. o självklart var jag ju tvungen att dokumentera detta historiska ögonblick.. yrvaken som jag var. O idag har han rest sig upp (både mot mig o mot möbler) flera ggr! Här går det undan.... Prutten e så duktig =)





O sen så fick vi ju våran kära vagn i Fredags.. bad Jonny sätta ihop den medans jag var på jobbet så den var klar att premiärköras när jag kom hem! O jag e jättenöjd med den.. den var verkligen prisvärd.. o Leon älskade sitt lilla bord :D :D



I Lördags var vi en tripp till Nacka Forum, jag, pappa, Janette, Jonny & Leon. Vi ät lunch på Brown Bull (deras mat är så sjukt god! Rekommenderar er om ni letar efter ett lunchställe, att luncha där.. kaffe, bröd & sallad ingår!)

Janette var verkligen i shoppingtagen o skulle rycka i ALLT hon såg.. Jonny o pappa gick mest runt med barnvagnen o tjurade över att få följa efter oss in o ut ur varenda affär haha ;D Jag köpte iaf en ny mascara (behövdes VERKLIGEN), ett puder, en ny blondering (ska färga det fula som vuxit ut), o ett par nya SKOOOOOR! Alla som känner mig vet att jag har över 100 par skor, o varenda par är HELIGT. Dom är som mina bebisar, se men inte röra u know ;) hihi. Nu blev bilden inte så bra eftersom det e rätt mörkt här hemma, men här e dom iaf:



Så imorgon blir det dom som knallar med mig till jobbet :D Köpta på Deuschmann för 349:-, o även fast man kanske inte ser det här på bilden, så är dom mörkbruna. Perfekt höstfärg ! :D

Sedan på kvällen var vi ute på Jonnys föräldrars landställe o åt massa god mat, kotletter o ugnspotatis med smör, morötter stekta med vitlök o bearnaisesås.. farlig mat men SJUKT gott var det. Värt ändå :) Sedan skulle vi ätit kräftor också men vi fick med oss kräftor, bröd o ost hem eftersom att det var några som ringde på vagnen o ville köpa den så vi var tvungna att åka hem :( men nu är den gone for good iallafall !

Har faktiskt inte så mkt mer att berätta, så överlåter här istället en bild på våran homosexuella katt.



(OBSERVERA HANS BLICK..........) (!!!!)

Här ligger då Lillen i sin shnüg (snygg) säng. Haha. Ja det är konstaterat att han är homosexuell. Han har tillochmed försökt stöta på Jonny. Kanske detta kan fungera som en kontaktannons för Lillen? Haha typ:

Manlig, vältränad, söt o aktiv katthane söker en likasinnad vän att ha många rolika "rått"jakter med. Är du intresserad kontakta Lillen@shnüg.nu och berätta mer om dig själv. PS. Jag är tyvärr kastrerad. Tack på förhand.


Hahaha.
Nej nu ska jag gå o sova, jobb imorgon! Tjingeling.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: