Överarbetad och övertrött.

2009-08-19 / 11:26:23
Bajs. Nu har jag jobbat 6 dagar i rad, var ledig i 1 dag, o skall nu arbeta 5 dagar i rad, 11 timmar varje pass. Lagom uttröttande och ansträngande.. MEN. Jag ska inte klaga, jag har iallafall ett jobb. Som så många i dagens läge INTE har. O med tanke på hur svårt det faktiskt är att skaffa jobb idag så ska inte jag sitta här o gnälla. MEN...(igen) jag har nog lovat lite för mycket.

Har precis blivit frisk från magsjuka (men magen är fortfarande lite små krasslig, vågar inte riktigt lita på den än.. toaletten är fortfarande ett nödvändigt ont, dvs jag kan ej stationera mig mer än 5 meter ifrån närmaste toalett, vilket också gör det gaaanska svårt att arbeta inom hemtjänsten på kvällen, då man är ute i bilen o kör i 6 tim utan rast.. och jag äger ingen bärbar toalett what so ever liksom..) Men ja. Hittills har det gått bra (peppar peppar).

Nu ligger Leon o sover lunch o jag tänkte faktiskt göra det samma. Mår inte så bra o är sååå trött. Man blir ganska paj i huvet av att sova för lite o jobba för mycket, och DESSUTOM vara mammaledig. Tror inte jag riktigt har tänkt igenom min situation ordentligt, för nu har jag sökt ytterligare ett jobb....... (jag vet!!!) OCH, skall börja plugga i höst. Hur allt det hära ska gå ihop har jag inte riktigt funderat ut än, men jag får väl helt enkelt sluta sova o börja gå på amfetaminliknande medel istället. Eller kanske klona mig själv. Bli en robot som gör allt på automatik. Nej, kloning låter bättre. För då kan ena jag va hemma med Leon o andra jag kan gå o jobba. Vilken otroligt smidig kombo! Den kör vi på!

Här är lite bilder ifrån dopet (Jonnys o Leons) den 8:e Augusti -09 =)



Jonny blir döpt =)







Lilla familjen <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: