Ny vagn =)

2009-08-24 / 11:10:36
Nu har jag o Jonny beställt en ny vagn åt Leon. Vi ville ha en rejäl paraplyvagn som är lätt o smidig att få med sig i bilen då vi kör mkt bil så orkar man inte hålla på o krångla med vagnen.. o eftersom min bil e rätt liten är det smidigt med en bra rejäl men ändå liten vagn.. så det blev en liten fin ljusblå o svart paraplysulky vagn =) Bilder kommer senare.. kan inte lägga upp det nu eftersom jag sitter på jobbet.. o datorerna här är mer än bara 1 år gamla om man säger så.. hmm. Vagnen kostade iaf bara 825:- , fast sen fraktas den ju med buss o det kostar 200:- extra, men det är fortfarande billigt! =) så nu i veckan hoppas jag på att vagnen anländer.. ska bli spännande...... hihi =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: