My brains are washed away .. typ.

2009-08-27 / 23:43:02
...ja så skulle man nog fint kunna kalla rubriken för..... för det är exakt så jag känner just nu...

Idag var min 5:e arbetsdag. 10 timmar varje dag. Alltså har jag jobbat sammanlagt 50 timmar denna vecka redan. O jag jobbar 5 timmar imorgon, min 6:e o sista arbetsdag för denna vecka. PUH! En heltidsvecka e alltså 40 timmar... Men JA.. jag ska inte klaga, trots min huvudvärk o mina kallsvettningar jag har just nu... trots att ögonen svider o ryggen värker.... trots att.. NEJ JUSTE, inte klaga var det... he he.. =D jag hoppas verkligen att jag får lön för mödan nästa månad iaf... ;D

Åh vad jag längtar tills våran nya vagn kommer ! Jag la ut en annons på våran vagn idag, o det har redan ringt en tjej som ska komma o kolla på den imorgon.. så jag hoppas vi hinner få våran nya vagn snart.. så man slipper gå utan vagn.. lite smått jobbigt liksom.. aja, såhär ser iallafall den nya vagnen ut. Ljusblå o svart.. som gjord för Leon =D o som sagt så kostade den bara 825:- (helt ny i förpackning) o regnskyddet medföljer =) (observera att det faktiskt finns lekbricka till Leon OCH... LATTEHÅLLARE för MIG ! Kan det bli bättre? A coffee to go, please... =D =D.. )


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: