Bad update, I know .

2009-08-18 / 08:31:14

Shululu! Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg.. Har hänt rätt mkt på sistone o jag har jobbat som en galning.. (sitter även på jobbet nu) så har inte riktigt haft tid att skriva.. Har iaf en del att berätta =) Har ju som sagt ansökt om undersköterskeutbildning, o sista ansökningsdagen är nu den 26:e augusti, så jag väntar med spänning på svar.... Hoppas verkligen att jag kommer in! Dopet för Jonny o Leon var verkligen underbart =) Jättefint, o jättemånga, fina presenter fick mina pojkar... Bilder kommer.... Måste bara sno dom från alla som kom. O tack så hemskt mkt alla för den dagen. Den var verkligen perfekt! =) Jonny har nu fått fast jobb varannan vecka, tidigare så har han endast varit behovsanställd, o då har det kunnat blivit flera veckor mellan varje jobb.. men nu har han iaf fått fast varannan vecka, så det är bättre än inget! Resten av dagarna är han behovsanställd. O jag jobbar på för fullt, jobbade 14 timmar igår o har endast sovit 4 tim inatt, så jag känner mig lite som en pannkakssmet just nu.. kletig, klibbig, sörjig, rinnig o bara inte riktigt helt okej.. Leon kryper på som en liten robot, det går bara fortare o fortare för varje dag. =D han ligger o babblar för sig själv o hittar alltid nåt att roa sig med.. sen hör man typ KRASCH... då har han dragit ner varenda cd-skiva som vi äger o har. O mitt i smeten ser man en överlycklig Leon med en cd-skiva i munnen.. Jag säger nej Leon sådär får man väl inte göra, o plockar ihop allting. 5 minuter senare händer samma sak igen. Sedan kämpar han på som satan för att försöka krypa efter katten (tror att han är lika snabb) för att jaga den i 10 minuter o sedan återgå till skivorna som jag ÅTER IGEN plockat bort. Efter ungefär 10:e gången som jag plockat bort allt så ger jag fanimej upp. Sedan ser lägenheten ut ungefär som att vi har haft rave-fest i en vecka.... Välkommen till familjelivet.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: