Ååååååh .

2009-08-28 / 12:06:58
Våran nya vagn har kommit idaaaag!!! =D =D =D Jag är såå glaaad... o jag kan knappt vänta tills jag får se den!!! Eftersom jag jobbar till kl 17 idag o stället där man hämtar ut den stänger kl 17 o inte har öppet på helgen, så har min pappa fått i uppdrag att hämta ut den åt mig! =D Sedan så la vi ut annons på våran vagn igår o redan har 3 personer ringt, o 2 andra har mailat... så förhoppningsvis får vi den såld idag! miiiiih! Sedan är jag FAKTISKT ledig hela helgen (!!) kan ni tänka er? EN HEL HELG! Det var ett tag sedan jag var ledig i 2 hela dagar... så nu ska jag njuuuuta =D ikväll vet jag ej vad som händer, annat än att visa vagnen för folk o försöka få den såld. Imorgon så ska vi på kräftskiva ute på Jonnys landställe, o på Söndag ska vi över till min kära syster. =) Åh plutti prutten Leon har ju börjat att resa sig upp! Inte så stadigt ännu, men iaf.. Han kryper fram till fötterna på en, sedan tar han tag i byxbenen på en o ställer sig upp =D min lilla skit har blivit så DUKTIG! Tiden bara flyger iväg... snart är han 8 månader också...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: