Vecka 25 idag ..

2008-09-25 / 10:33:50
Trött, trött, trött... Förstår inte varför jag har blivit så otroligt trött.. Antar att jag kanske börjar få vitaminbrist eller något.. Men det e sjukt tråkigt att jag känner mig så matt att jag kan somna ståendes =/ Mina 8kg jag gått upp hittills under graviditeten kanske sätter sina spår också.. Det blir jobbigt för min lilla kropp =/.....

Idag kommer vi iallafall att få nycklarna till nya lägenheten ! =) Och imorgon kommer dom och ska måtta våran balkong så vi får den inglasad.. Spännande =)

Fasar lite inför flytten, nu när jag känner mig så trött.. Jag vet att jag borde packa och städa och göra det och det... MEN JAG ORKAR BARA INTE!! Min hjärna vill men kroppen strejkar. Suuck. Har fått korta av min arbetstid både idag och imorgon =/ Slutar egentligen 4 men får gå hem kl 1... Hem och sooooova!

Idag är jag iallafall i vecka 25 och går in i graviditetsmånad 7 =).....


Uträkning utgår från dagens datum: Tors 25 sep 2008.
Din graviditet startade Tors 10 apr 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tors 24 apr 2008 (ägglossningen).
 
Du är på dag 169 av 280. (60,4%).
Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 0 fulla dagar (v24+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Ons 14 jan 2009
Du har 111 dagar kvar till förlossning.


Ska lägga upp lite bilder på magen sen när jag laddat upp dom...

Nu ska jag jobba vidare iallafall men jag skriver nog i helgen när vi e klara me flytten =) Håll tummarna att allting går bra =)

Tjing!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: