Snorigt värre . . .

2008-09-09 / 10:12:08
Nu e jag här och ska gnälla av mig igen . . . !
Vältra mig i medömkan och bara tycka synd om mig själv . . det är precis det jag gör just nu . Jag vill inte va sjuk längre ! Jag har massor att göra så jag har inte tid att vara sjuk heller . . !! =( suuuuck . Det är så tråkigt att bara sitta hemma helt ensam när sekunder o minuter känns som TIMMAR ! Men jag antar att det behövs för att jag ska bli frisk så fort som möjligt . . än så länge känns det inte mycket bättre =/ men aja Tess nu ska vi tänka positivt . . jag kommer säkert inte va sjuk länge till. . Hoppas jag . .

Över till annat . .
I förrgår kände Jonny dom första sparkarna på riktigt . Äntligen ! =D Jag som har ansträngt mig så varje gång bebisen sparkar för att han ska få känna det som jag gör , men så fort han lägger handen på min mage slutar bebisen att sparka . . Det e som om han inte vill att pappa ska få känna =P . . men i förrgår hände det ! Älskling låg med huvudet på min mage o då fick han flera sparkar på kinden hihi =D Daddy got hit ! =D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: