Carpark ... !!!

2008-09-17 / 11:51:18
Alltså... e dom inte dom värsta glädjedödarna på denna planet??! Alla ni som tycker som jag - ladda ner Magnus Uggla- Pissfittor. Den låten är dedikerad till alla parkeringsvakter och jag kan inte säga annat än att jag håller med hans låttext till 110% !! Man måste verkligen vara en sann människohatare för att få bli anställd av Carpark, eller lida av "kronisk människoförakt" som Magnus Uggla så fint uttrycker det =) .. satana perkelä vad jag hatar dom! 

Nu sitter jag på jobbet och snorar. Är nog inte riktigt frisk ännu, även fast jag har jobbat sen i Måndags. Man ska inte underskatta luftrörskatarr har jag märkt nu.. Men snart har jag iallafall lunch och då ska jag försöka få i mig lite vitaminer så jag blir frisk nån gång =)

Min lilla pojke i magen har börjat sparka o röra på sig något fruktansvärt, och nu verkar det nästan som om han varje gång medvetet lägger in en karatespark mot min kissblåsa....... Tackar tackar säger jag bara. =P

Imorgon är jag i vecka 23+0 (vecka 24), bara lite drygt 16 veckor kvar sen då .. Hoppas tiden går foooort =) Vill inte gå omkring stor som en badboll HUR länge som helst... Har dock inte haft några problem ännu tycker jag *peppar peppar*

Längtar till julen....... Alla julklappar, julljus, julgran, julmat o framför allt snön. Då det viner som satan ute o man sitter i soffan invirad i en fleecefilt med en kopp varm choklad.... =D mmmmm va gooooott !! Egentligen borde jag längta till min födelsedag som e nu i Oktober kan man tycka men ICKE =D eller lite kanske jag längtar men jag längtar mer till julen... det e så mysigt då, dessutom e det inte lika långt kvar tills min lilla pojke ska ploppa ut =D =D

Nu e det dags för lunch . Tjingeling !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: