Happy birthday .

2008-10-14 / 15:17:56
Alla går igenom samma grej varje år. . Japp that´s right . Födelsedagar .



Igår fyllde jag 21 år . Grattis till mig =D !

Bjöd över vänner o släkt i Lördags på födelsedagsfika o det var jättemysigt =) . Fick massa fina presenter bla presentkort, krämer o badgrejer, mammaklänning + mammatröja (på mammatröjan står det Baby under construction) haha skitcoolt ;), nytt tangentbord + rosa datamus, Crash Bandicoot spelet, Nya Sims spelet (jaaa jag är nördig... måste roa mig med nånting kul när jag inte arbetar så mkt längre =D), snurrbricka med skålar, mixer, massa mattor, blommor o choklad, Marilyn Monroe tavla i bambu, pengar, oljelampa, sylåda me tillbehör o sockor... Tror det var allt så det var en hel del =) hihi . Man borde fylla år mer än en gång per år... =D

Hade iallafall en jättetrevlig o mysig födelsedag :)




Idag är det exakt tre månader kvar till min lilla pojkes BF 14:e Januari . :)

Har varit hos barnmorskan idag och tagit blodprover o trycket o allt sånt .

Bebis hade 140 i hjärtslag o mådde bra i mammas mage . Fick tid där idag för jag får yrsel o svimattacker ibland , o har även börjat få klåda på kroppen till o från , spec nattetid . Så nu har dom tagit prover för o se om jag har sk "hepatos", gravidklåda . Det innebär att levern inte riktigt orkar med den ökade blodmängden i kroppen och då måste man få mediciner o ha extra bevakning under graviditeten .. Uscha =/

Får se vad proverna visar när dom kommer ..




Nu kom min älskling hem från jobbet , han har rast till kl 5 då han börjar jobba igen , så nu ska jag lägga mig o gosa med honom så har inte tid o skriva mera ..

Kommer senare med mina updates som vanligt ;) hejdåååååå
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: