Graviditetsdepp ??

2008-10-18 / 23:10:56
Fuck . 

Är så himla trött på allting .

Är trött på att vara gravid , trött på att vara rund om magen , trött på att inte kunna klara av någonting på egen hand , trött på mina humörsvängningar , trött på att saker o ting blir helt fel mellan mig o Jonny ibland , trött på att jag inte känner igen mig själv längre , trött på att vara handikappad , trött på att inte kunna gå ut o festa eller göra vad JAG vill göra o sist men inte minst så e jag TRÖTT PÅ ATT JÄMT VARA TRÖTT !!

Kommer det här försvinna nu den här tiden som är kvar eller kommer det jag känner nu att bli värre ?!

Ibland kan jag börja gråta för ingenting pga av massa olika anledningar o ibland känner jag att jag bara vill krypa ner under täcket o stanna där tills bebis är ute ur min kropp och jag kan bli mig själv igen . .

Ska det kännas såhär ? Senaste tiden har jag bara känt mig mer o mer deppad . Graviditetsdeprission eller vad?!?! Ångest ?? Rädsla ?? Eller alltihop ?? Jag vette faaaan asså . . .

Påverkad av graviditeten eller ? . . . . Fuck it . Fuck it all . . .
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: