Bilder, gott folk !! =)

2008-10-09 / 22:50:11
Hej och hå.

Nu äntligen kommer dessa bilder jag sagt i hundra år att jag ska lägga upp ... Det kommer lite allt blandat men varje bild får egen text =)



 



(Ovanför)             Bilder på mig o hjärta .


Gravidbilder
Veckorna står på bilderna =)











(Ovanför)       Vecka 26



O så slutligen vecka 27, som jag går in i idag =)

Har blivit rätt rund om magen som ni ser ... +9 kg viktökning ... Härligt det kommer bli när man ska bli av med allt bebishull sen ;) ... Men det e det värt .


Du är på dag 183 av 280. (65,4%).
Du är i vecka 27.
Du har gått 26 fulla veckor och 0 fulla dagar (v26+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Ons 14 jan 2009
Du har 97 dagar kvar till förlossning.


Då e man nere på tvåsiffrigt nu . 97 dagar kvar . . . Där ser man . Tiden går nog fan den med , vare sig jag vill det eller ej .


Jahajja, på Måndag blir jag 21 år .. Satan . Tyckte inte det var längesen jag firade min 20-års dag 2 dagar i rad .. Festade för fulla muggar dagen innan jag fyllde år så när dagen kom och det skulle bli invigning på systemet var jag så bakfull o eländig att dom säkert tyckte synd om mig på bolaget haha .. Efter den kära rundan därnere vid öppningsdags så var det full igång igen med sallader tårtor chips champagne o bål . Sedan var man dräggig o rund under fötterna som en fotboll rätt snabbt igen . Minns inte mycket utav själva födelsedagen . . Men av det jag minns så var det askalas ! =D

Denna födelsedag blir det dock bara tårta på menyn . Kanske en o annan kanelbulle . O kaffe såklart . Alkoholen får snällt vänta tills nästa födelsedag . Kanske . Haha .. Men det blir mys ändå =)

Ne nu har jag nog inget mer att tillägga den här gången .
Känns som att detta blir ett lååångt inlägg .
Men what the hell ,
det var skönt att skriva av sig lite .
Nu har jag dock kramp i fingrarna .
Hej .
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: