Seeegt .

2008-11-07 / 15:14:38
Fasen så segt den här dagen går .. säkert endast för att det är Fredag , så himla typiskt !! Klockan är 3 nu och jag slutar inte förrän om 2 timmar , men det känns som jag vaknade här imorse !!

Sedan kan ju mycket bero på att jag är otålig och vill hem o fixa i lägenheten eftersom allt är nytapetserat o klart - möbler ska på plats o sängstommen ska skruvas ihop .. Vill träffa mina kissar också ! O ta ett låååångt, varmt, bad ! GUUUD SÅ SKÖNT . Jag älskar känslan av när man sitter  i badkaret o e så trött att man håller på o somnar att man bara fyller i varmare o varmare vatten o har badskum upp till hakan, då vill man aldrig gå upp ur badet .. det händer mig dock  i princip VARJE gång jag badar .. o jag badar ALLTID tills jag får "russinfingrar"... men satana perkelä så himla mysigt det är ! =D

Får sitta här o dagdrömma om det i 2 timmar tills jag slutar jobbet och då ska sitta i bilkö i över 1 timme innan jag är hemma .. Suck . Jag börjar fundera på o slå upp ett tält här på utegården o övernatta här i helgen , så jag slipper åka hem . Dock lär ju folk undra vad det är för idiot som tältar på utegården på ett sjukhus mitt i vintern . haha . Så jag skippar nog den idén för denna gång.....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: