Så kär, så kär..

2008-11-15 / 18:20:15
Jag är så käär i våran lilla bebis nya barnvagn som vi ska hämta den 26:e November.. Den är så fin o det var verkligen kärlek vid första ögonkastet !! Först hade vi tänkt att köpa en begagnad vagn för att vara lite ekonomiska men när jag såg denna smidiga fina lilla vagn som hade ALLT så kunde jag inte motstå frestelsen... ;) Visst e den fiiin ?? =D




Mer om produkten

Finns nu i butik för demonstration!

Den har allt du kan önska dig:

- Liggvagn, sittvagn, babysitter, vagga och resesäng.

Med enkelhet förvandlas m300 till precis det du vill på några sekunder.

- Aluminiumchassi.
- Vändbar sitt- och liggdel.
- Justerbart handtag.
- Ventilerade CVS-material.
- Kullagrade hjul.
- Sittvagn.
- Liggvagn.
- Babysitter.
- Vagga och resesäng.
- Vikt: 15 kg
- Storlek ihopfälld: 92x53x36

Underbart !
=D

Vill bara påpeka att det är mindre än 2 månader kvar till BF nu. 14:e Januari. Helt sjukt. Snart händer det verkligen!




Igår hade vi mys-kväll. Jonnys föräldrar kom över på middag hos oss o sedan fikade vi, pratade o spelade guitar hero tills klockan var 2 på natten. =) Tiden går fort när man har roligt.

O nu har Jonny plockat isär alla delar till sin stationära dator o åkt till Vendelsö för han o Carros pojkvän Orre har fått för sig att dom ska "lana" hela natten. Skål grabbar. Fanimej skål asså. Själv sitter jag här hemma o har precis badat, tänt en massa ljuslyktor ute på våran nya balkong o tänkte göra mig en kopp te o bara ta det luuuuugnt innan Eve kommer hit o vi ska hyra film o ha tjejkväll =) massa mys. Det var såå längesen så det ska bli så KUL !!! =D

Tjingeling !

Kommentarer!
Postat av: Ulko

Neg med den vagnen att man inte kan köra i snö nu när de är vinter :P



Men den va massa fin!

Kommenterat - 2008-11-15 / 20:52:09  | URL - http://oinkoink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: