Otålig .

2008-11-04 / 16:08:24
Någon annan som varit eller är gravid som känner att nu runt vecka 30-31 att man börjar bli sjuuukt trött på att vara gravid ? Jag känner mig så jävla otålig o orkar inte vänta 10 veckor till ! Va fasen, jag har varit gravid länge nog nu !

Jaa jag vet att jag e skiiitgnällig men allt e prutt just nu . Fortfarande inte helt frisk från min skumma sjukdom, har fått skitont bakom revbenet på vänster sida , känns ungefär som håll fast 10ggr värre.. o det har hållt i sig i 3 dar nu =/ måste typ ringa sjukvårdsrådgivningen ikväll om det inte blir bättre.. får fasen inte sova en hel natt pga det o en jävla massa HALSBRÄNNA.. Grrrrrr.......!! Sen håller målaren på i vår lägenhet o ska tapetsera om alla rummen , o den jäveln e ju inte snabb av sig ska jag meddela . Han har hållt på mer än en vecka nu o har blivit klar med hall o kök (!!!) O idag ska han börja med vardagsrummet vilket betyder att vi inte har någon elektronisk utrustning WHAT SO EVER inkopplat hemma annat än kaffebryggaren typ. O säkert inte kommer ha på en vecka till innan han är klar . O ikväll e det Desperate Housewives liksom ...... Skål. Inser ni min desperation nu??!

Sorry folks, var tvungen att gnälla av mig lite . O tänka sig , nu känns det genast bättre . HAHA ! Nice =D Min sista timme på jobbet kommer nog inte kännas lika jobbig nu .. hoppas jag ;) Varit uppe sen 5 imorse o knappt sovit nåt inatt .. Zzzz .
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: