Icke mänskligt .

2008-11-18 / 07:30:45
Jaha.

Här sitter jag då klarvaken som en lärka kl 7 på morgonen, uppe med tuppen denna morgon, och dock inte för att jag ska jobba, nej nej.. utan för att jag har tvättstugan. Att ens KUNNA ha tvättstugan kl 7 på morgonen, mina vänner, borde det införas straff emot !! Detta är icke mänskligt !

Jag ska gå ut i demonstration i T-Centralen med plakat på ryggen där det står "Förbjud tvättstugetider innan solen har gått upp!" och "Tvättstugan VS mänskligheten". Jag känner mig riktigt engagerad i detta ska jag säga, nu när jag sitter här med påsar under ögonen som räcker ner till knäna, håret ser ut som 2 kråkor har rullat runt i sänghalmen o sedan flugit snabbt som fan därifrån OCH morgonkaffet ej ännu gjort någon inverkan....... Hemskt men sant.

Jahaja, nu ska jag icke fortsätta sitta här o klaga o vara morgontjurig, måste ju trots allt ner o ta ur första tvätten snart. Detta, mina vänner, är fanimej djävulens uppfinning !!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: