Första advent & Babyshower =)

2008-11-30 / 21:57:54
Dagen började mysigt med "babyshower" hemma hos Ellen. Hon, Jenny o Victoria hade stått o lagat mat o fixat hela dagen innan vi kom dit. Orre, Stefan, Ellen, Victoria, Alex, Sandra, Malin, Amie, Carro, Eve & Jenny var där när jag o Jonny kom dit. O vad mycket presenter dom hade köpt! Jag blev helt ställd... trodde babyshowern skulle vara lite fika o sallad typ, men nej då, dom hade slagit på stort...! O ALLT det för min, Jonnys o bebisens skull.... Så himla gulliga!

Det fanns massa småplock som oliver, bröd, ost & skinkpaj, enchiladas, chips med dip, salta pinnar, rostade majs o massa annat gott... o till efterrätt hade Ellens mamma gjort hemmabakad cheesecake med choklad o hallon i... mmmmm säger jag bara =D

Här kommer en bild på alla presenter vi fick =D

Från vänster:
Potta, nappar som lyser i mörkret, nappflaska, tvättservetter, små skor, skallra, skötbädd (som alla kläderna på bilden ligger på), superman sparkdräkt, dress med kossa mönster, 2 par tights, tvättlappar, tossor för bebis att ha på händer o fötter, ljusblå nallepuh-badhandduk, badcape, regskylt med texten "nybörjare" på, bitring, mössa + tossor & en mobilelefant att hänga över spjälsängen som spelar =)




Mycket fina saker eller hur!? =D Jag har dom bästa & gulligaste vännerna som finns! Älskar er alla <3 <3


Idag e det första advent by the way - snart är julen här!! =D
Jag o Jonny har försökt julpynta lite smått nu på kvällen, men självklart e  det alltid nåt som ska gå snett..... Ingen av ljusstakarna funkar. Vi hade nya lampor som inte va trasiga så Jonny gjorde ett tappert försök till att vara elektriker o försöka ta reda på "problemet" o skruva dit nya lampor osv... Vilket resulterade i att alla lampor gick istället..... Hrrrm. Ingen karriär där inte.... nu har vi iallafall ljusstakarna i fönstret, men dom fungerar inte.. haha. Aja, det var värt ett försök iallafall.... Blir till o köpa nya lampor imorgon då... sen får man hoppas på att Jonny INTE pajjar dom också.... ;)

Här e en bild på hjärta när vi har tänt ljus o han ska äta kaka =D Happyface liksom.... haha



O här e en annan skiiiiitgammal bild på mig som jag hittade nyss i datorn.... var typ förr förra sommaren eller nåt tror jag... var bara tvungen att lägga upp den eftersom jag ser ut som ett riktigt riksmongo haha =D
Peace på er o glad första advernt !!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: